Greek English

Προσαρμογή Πετάγματος

Για να επιστρέψει το μπούμερανγκ σε σας απαιτεί εκπαίδευση  και εμπειρία.. Δεν υπάρχει ακριβής ή τέλειος τρόπος για να ρίξεις επειδή οι συνθήκες είναι πάντοτε διαφορετικές  για κάθε περιοχή και  διαφορετικές χρονικές στιγμές κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ρίχνοντας ένα μπούμερανγκ είναι ακριβώς όπως η εκμάθηση οποιουδήποτε άλλου  νέου αθλήματος και χρειάζεται χρόνο και πρακτική για να το πιάσουμε σωστά.

Τα παρακάτω διαγράμματα και οι οδηγίες βασίζονται σε δεξιόχειρες ρίπτες και πρέπει πάντα να είναι αριστερά σας ο άνεμος. Κατά την εξέταση των διαγραμμάτων φανταστείτε τους ανεστραμμένους, έτσι ώστε ο άνεμος και η θέση να είναι εντελώς αντίθετα από αυτό που βλέπετε. Όταν διαβάζετε τις οδηγίες μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τις βασικές οδηγίες να κινηθείτε μέσα ή έξω από τον άνεμο, απλά να θυμάστε ότι η μετακίνηση προς τον άνεμο για δεξιόχειρες ρίπτες σημαίνει στροφή προς τα αριστερά σας. Για αριστερόχειρες ρίπτες σημαίνει στροφή στα δεξιά σας. Κάνοντας εξάσκηση, να είστε υπομονετικοί  αρκετά σύντομα θα μπορείτε να πιάνετε το μπούμερανγκ σας. Με αρκετή εξάσκηση θα είστε σε θέση να προχωρήσετε σε μπούμερανγκ που απαιτούν περισσότερη εμπειρία και ακόμη  να μπορείτε να πιάσετε το μπούμερανγκ με κάποια τεχνική  πιασίματος.

 

 

Αν το μπούμερανγκ σας προσγειώνεται πίσω από σας στο τέλος της πτήσης του, είναι πιθανό να μην  έχετε καθορίσει τη σωστή γωνία στον άνεμο ή δεν έχετε δώσει  στο μπούμερανγκ  την κατάλληλη γωνίας εκκίνησης. Η πρώτη προσαρμογή που θα πρέπει να κάνετε είναι να στραφείτε περισσότερο προς τα δεξιά σας, μακριά από τον άνεμο. Δοκιμάστε να ρίξετε χρησιμοποιώντας την ίδια γωνία εκκίνησης και το κράτημα, αλλά με μια ελαφρώς μεγαλύτερη γωνία από τον άνεμο. Αν αυτό δεν διορθώσει τα προβλήματα της πτήσης σας, και το μπούμερανγκ εξακολουθεί να προσγειώνεται πίσω σας, προσπαθήστε να ρίξετε με λίγο μικρότερη γωνία εκκίνησης. Εάν δεν βοηθήσει η προσαρμογή το μπούμερανγκ να πλησιάσει  πιο κοντά σας, προσπαθήστε ένα συνδυασμός της ρίψης περισσότερο προς τα δεξιά του ανέμου καθώς επίσης και λίγο μικρότερη γωνία εκκίνησης.

 

 

Αν το μπούμερανγκ προσγειώνεται  μπροστά σας είναι πιθανό, να ρίξατε πολύ μακριά από τον άνεμο ή δεν ρίξατε αρκετά δυνατά. Η πρώτη προσαρμογή που πρέπει να κάνετε είναι να δοκιμάσετε να ρίξετε με μεγαλύτερη δύναμη. Αν αισθάνεστε ότι ήδη ρίχνετε πολύ δυνατά και αυτό δεν βοηθά το μπούμερανγκ να γυρίσει κοντά σας, θα πρέπει να το δοκιμάσετε με μια ελαφρά περιστροφή προς τα αριστερά σας, κοντά στον άνεμο. Μπορεί επίσης να χρειαστεί να δοκιμάσετε ένα συνδυασμό ρίχνοντας λίγο δυνατότερα και με  μια ελαφρά περιστροφή προς τα αριστερά σας, κοντά στον άνεμο, ή δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε λίγο μεγαλύτερη γωνία εκκίνησης.

 

 

Αν το μπούμερανγκ σας πετάει αρκετά ψηλά πάνω από το κεφάλι σας, υπάρχουν μερικές ρυθμίσεις που μπορείτε να κάνετε σε αυτή την κατάσταση. Το πρώτο και το ευκολότερο είναι να προσπαθήσετε να ρίξετε λίγο πιο μαλακά. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε  λίγο μικρότερη  γωνία εκκίνησης. Μια άλλη αναπροσαρμογή είναι η μικρότερη γωνία στόχου. Θυμηθείτε να δοκιμάσετε ένα συνδυασμό με κάποιες από αυτές τις προσαρμογές, εάν μία ρύθμιση από μόνη της δεν βοήθα το μπούμερανγκ να γυρίσει σε σας.

 

 

Ένα άλλο κοινό πρόβλημα είναι όταν  το μπούμερανγκ πετάει πολύ χαμηλά και καταλήγει να χτυπάει στο έδαφος πριν πλησιάσει σε σας. Η ευκολότερη  προσαρμογή είναι να προσπαθήσετε να ρίξετε λίγο δυνατότερα. Συνήθως προσθέτοντας λίγο περισσότερη δύναμη επιστρέφει σε σας. Ωστόσο, μερικές φορές, προσθέτοντας περισσότερη δύναμη δεν είναι αρκετό για να επιστρέψει σε όλη τη διαδρομή. Πρέπει συνεπώς να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε λίγο μεγαλύτερη γωνία εκκίνησης. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε ένα συνδυασμό ρίχνοντας λίγο δυνατότερα και με λίγο μεγαλύτερη γωνία  εκκίνησης. Θυμηθείτε με  πρακτική και εξάσκηση  θα αποκτήσετε εμπειρία για να ξέρετε  πώς να προσαρμόσετε το πέταγμα του μπούμερανγκ σε προβλήματα που θα συναντήσετε!